SERVICIUL RESURSE UMANE, ASIGURARE CALITATE SI INTEGRARE EUROPEANA

Seful serviciului se subordoneaza pe linie ierarhica Primarului Municipiului Târgoviste si are urmatoarele atributii principale:
  • Organizeaza si coordoneaza activitatea Serviciului Resurse Umane, Integrare Europeana si Management Administrativ;
  • Colaboreaza cu serviciile, birourile si compartimentele de specialitate din cadrul Primariei precum si cu celelalte servicii publice locale;
  • Asigura respectarea legislatiei în vigoare aplicabile in cadrul serviciului;
  • Întocmeste rapoarte de specialitate pentru sedintele Consiliului Local;
  • Certifica prezenta la serviciu a personalului si ia masuri pentru intocmirea evaluarilor, obiectivelor anuale si fiselor de post ale salariatilor din subordine, acorda calificativul conform prevederilor legale si propune aplicarea masurilor disciplinare in cazul nerespectarii obligatiilor de serviciu;
  • Coordoneaza si organizeaza pregatirea profesionala a personalului;
  • Elaboreaza impreuna cu compartimentele de specialitate ale Primariei Municipiului Târgoviste proiecte/programe pentru obtinere de finantari din surse interne si externe;
  • Coordoneaza activitatea de elaborare si editare a ziarului Primariei;
  • Asigura relationarea cu ONG din municipiu si din tara;
  • Asigura in colaborare cu compartimentul de specialitate al Primariei Târgoviste aplicarea prevederilor legale in vigoare referitoare la arhivarea documentelor;
  • Respecta si aplica prevederile documentatiei sistemului calitatii al Primariei Municipiului Targoviste (manualul calitatii, proceduri de sistem, proceduri operationale, instructiuni de lucru, etc.);
  • Urmareste activitatea de relatii internationale a administratiei publice locala si asigura masurile necesare stabilirii, mentinerii si dezvoltarii lor.

    Serviciul Resurse Umane, Integrare Europeana si Management Administrativ are urmatoarele atributii principale:
    A. Activitatea de resurse umane:
  • Elaboreaza organigrama, statul de functii, numarul de personal si regulamentul de organizare si functionare pentru aparatul propriu de specialitate si le supune aprobarii Consiliului Local
  • Elaboreaza pe baza propunerilor conducatorilor serviciilor publice locale subordonate CLMT organigrama statul de functii, numarul de personal si regulamentul de organizare si functionare pentru acestea si le supune aprobarii Consiliului Local
  • Efectueaza sau coordoneaza, dupa caz, lucrarile legate de încadrarea, redistribuirea, transferarea, detasarea, pensionarea sau încetarea contractului de munca pentru aparatul propriu de specialitate si serviciile publice ale CLMT: Administratia Pietelor, Directia de Administrare a Patrimoniului Public si Privat, Casa de Cultura a Municipiului "I. Vasiliu"
  • Întocmeste, pastreaza si tine la zi carnetele de munca, fisele de evaluare a performantelor profesionale individuale si dosarele personale ale salariatilor pentru aparatul propriu de specialitate si serviciile publice ale CLMT: Administratia Pietelor, Directia de Administrare a Patrimoniului Public si Privat, Casa de Cultura a Municipiului "I. Vasiliu"
  • Asigura organizarea concursurilor si a examenelor pentru încadrarea si promovarea în munca, în conditiile legii pentru aparatul propriu de specialitate si serviciile publice ale CLMT: Administratia Pietelor, Directia de Administrare a Patrimoniului Public si Privat, Casa de Cultura a Municipiului "I. Vasiliu"
  • Asigura perfectionarea profesionala a salariatilor prin participarea la cursuri de formare si perfectionare
  • Aplica prevederile Legii 188/1999 modificata si completata si a legislatiei specifice privind statutul functionarilor publici (numire, evidenta, atestare, salarizare, etc.)
  • Coordoneaza actiunea de evaluare a performantelor profesionale individuale ale functionarilor publici si personalului contractual si de stabilire a salariilor de baza
  • Întocmeste condica de prezenta a personalului, urmareste semnarea acesteia, planificarea concediilor de odihna, evidenta si realizarea acestora pentru aparatul propriu de specialitate al CLMT
  • Aplica prevederile legale in vigoare referitoare la salarizare in unitatile bugetare
  • Intocmeste si transmite chestionarele de cercetare statistica privind personalul
  • Rezolva corespondentele transmise de conducerea institutiei catre Serviciul Resurse Umane, Integrare Europeana si Management Administrativ
    B. Activitatea de asigurare calitate:
  • Verifica sau elaboreaza si actualizeaza permanent, dupa caz, documentatia sistemului calitatii al Primariei Municipiului Targoviste
  • Centralizeaza si mentine sub control documentatia sistemului calitatii.
  • Elaboreaza si pune in practica programul anual de auditare interna a sistemului calitatii in Primaria Municipiului Targoviste.
  • Asigura conditiile necesare echipelor de audit pentru ca acestea sa-si atinga scopul- diagnosticarea obiectiva a starii sistemului de management al calitatii al PMT.
  • Avizeaza din punct de vedere al corelarii cu sistemul de managementul calitatii planurile anuale ale calitatii la nivelul entitatilor organizatorice din PMT.
  • Elaboreaza programul anual de pregatire si calificare a personalului PMT, in domeniul calitatii.
  • Identifica si urmareste rezolvarea, in termenul prescris, a actiunilor corective.
  • Pregateste impreuna cu Viceprimarul RMQ analiza sistemului calitatii efectuata de conducere, la intervale definite si suficiente pentru a se asigura continua adecvare si eficienta a acestuia in satisfacerea conditiilor standardului ISO 9001/2000, precum si a politicii si obiectivelor in domeniul calitatii declarate de Primar.
  • Efectuarea raportarilor impuse de standarde catre SRAC.
  • Respecta si aplica prevederile documentatiei sistemului calitatii al Primariei Municipiului Targoviste (manualul calitatii, proceduri de sistem, proceduri operationale, instructiuni de lucru, etc.)
    C. Activitatea de integrare europeana:
  • Asigura redactarea raspunsurilor la invitatiile diferitelor institutii, agenti economici, persoane fizice, mass-media, pentru seminarii, vizite, cursuri sau alte manifestari, primite din tara sau strainatate
  • Asigura redactarea invitatiilor si a corespondentei Primariei referitoare la aniversari, sarbatori, vizite sau orice alte manifestari si expedierea acestora în tara sau strainatate
  • Asigura relationarea cu ONG din municipiu
  • Initiaza si mentine relatiile de colaborare cu institutii si organisme interne si internationale
  • Asigura redactarea si transmiterea scrisorilor oficiale si a documentatiilor pentru adoptarea unor acte normative
  • Elaboreaza, impreuna cu compartimentele de specialitate ale Primariei Municipiului Targoviste, proiecte/programe pentru obtinere de finantari din surse interne si externe
  • Paricipa la elaborarea ziarului Primariei si a altor materiale promotionale
  • Colaboreaza cu serviciile, birourile si compartimentele de specialitate din aparatul propriu Primariei precum si cu celelalte servicii publice locale
  • Asigura in colaborare cu compartimentul de specialitate al Primariei Târgoviste aplicarea prevederilor legale in vigoare referitoare la arhivarea documentelor
  • Indeplineste orice alte atributii rezultate din HCL si dispozitile Primarului.
    D. Activitatea de management administrativ, protectia muncii, PSI:
  • Asigura secretariatul cabinetelor Primar, Viceprimari
  • Raspunde de utilizare rationala si evidenta imobilelor, instalatiilor aferente, celorlalte mijloace fixe si obiecte de inventar aflate în administrarea Primariei în colaborare cu serviciile specializate ale CLMT
  • Raspunde de buna desfasurare a activitatii de exploatare, întretinere si reparatii a mijloacelor din dotare, asigurând folosirea rationala a acestora, inclusiv parcul auto.
  • Propune constituirea comisiei de casare conform dispozitiilor conducerii
  • Asigura încheierea contractelor pentru energie electrica, apa si diverse prestari de servicii si ia masuri pentru gospodarirea rationala a acestora si a altor materiale de consum
  • Face propuneri pentru planul de investitii si reparatii privind imobilele, instalatiile aferente si celelalte mijloace fixe aflate în administrarea Primariei
  • Întocmeste propuneri pentru planul de aprovizionare cu materiale de întretinere, piese de schimb, inventar gospodaresc si rechizite de birou pentru serviciile publice si raspunde de depozitarea si gestionarea acestora prin magazia institutiei
  • Propune masurile pentru îmbunatatirea conditiilor de munca si pentru protectia muncii si asigura aplicarea si respectarea lor în institutii; propune asigurarea dotarilor necesare
  • Efectueaza instructajul general de protectia muncii si asigura evidenta fiselor de protectia muncii pentru personalul Primariei Târgoviste
  • Controleaza si raspunde de activitatea de aparare împotriva incendiilor la nivelul Primariei Târgoviste
  • Calculeaza consumurile de carburanti auto si intocmeste F.A.Z. lunar
  • Asigura conditiile pentru primiri de oaspeti straini la sediul Primariei si alte actiuni de protocol.
  • Colaboreaza cu serviciile, birourile si compartimentele de specialitate din aparatul propriu Primariei precum si cu celelalte servicii publice locale
  • Asigura respectarea legislatiei în vigoare aplicabile in cadrul serviciului
  • Organizeaza si asigura accesul publicului în sediul Primariei, asigura paza generala a imobilelor din administrarea Primariei în colaborare cu Corpul Gardienilor Publici
  • Organizeaza si asigura efectuarea curateniei în spatiile Primariei, întretinerea cailor de acces si deszapezirea acestora, în colaborare cu Directia pentru Servicii Comunale
  • Asigura activitatea de curierat în colaborare cu Directia pentru Servicii Comunale
  • Asigura exploatarea centralei telefonice si a aparatului de fotocopiere în colaborare cu Directia pentru Servicii Comunale
  • Asigura in colaborare cu compartimentul de specialitate al Primariei Târgoviste aplicarea prevederilor legale in vigoare referitoare la arhivarea documentelor.
  • Înapoi